Anunt angajare Auditor de calitate

ANUNȚ ANGAJARE

 

Corpul Experților Contabili și

Contabililor Autorizați din România – Filiala București 

 

Denumire post: Auditor de calitate

Tipul postului: Normă întreagă, perioadă nedeterminată

Nivel carieră: Studii superioare economice și deține calitatea de expert contabil

 

            Condiţii generale:

 

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor    aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște foarte bine limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza   adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

            Ne dorim ca noul nostru coleg/noua noastră colegă să aibă următoarele calități și aptitudini:

 

  • studii superioare economice;
  • are calitatea de expert contabil, experiență profesională și nu mai desfășoară/nu va mai desfășura activitate în calitate de expert judiciar;
  • experiența în relații cu publicul reprezintă un avantaj;
  • cunoștințe Microsoft Office, nivel bun;
  • capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
  • încredere și siguranță;
  • capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi;
  • excelente abilități de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate, abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual;
  • flexibilitate, atenție la detalii, minuțios, perseverență;
  • comportament profesional integru și conduită ireproșabilă.

 

            Descrierea generală a responsabilităților:

 

  • Auditează lucrările de expertiză contabilă judiciară și opiniile separate ale experților contabili consilieri ai părților, după caz, prezentate înainte de depunerea acestora la organele care le-au solicitat;
  • Verifică starea de independență a expertului contabil în raport cu cauza și mandatul primit, pe baza declarației date pe propria răspundere și semnată de către expertul contabil;
  • Îndrumă membrii instituției în aplicarea legislației și reglementărilor în domeniu, a Codului etic național al profesioniștilor contabili și a normelor profesionale emise de către CECCAR;
  • Întocmește referat (dacă este cazul), pentru nerespectarea normelor profesionale la întocmirea raportului de expertiză contabilă judiciară prezentat auditului de calitate;
  • La solicitarea comisiei de disciplină, întocmește referat pentru nerespectarea normelor profesionale la întocmirea raportului de expertiză contabilă judiciară;
  • Semnalează problemele deosebite ivite în activitatea auditului de calitate a expertizelor contabile judiciare;
  • Înregistrează în format electronic Registrul de evidență a lucrărilor de expertiză contabilă judiciară;
  • Își actualizează permanent cunoștințele în ceea ce privește normele aplicabile din sfera de activitate;
  • Colaborează și menține legătura cu toți colegii pentru bunul mers al activității.

 

            Dacă sunteți interesat/interesată, așteptăm CV-ul Dumneavoastră pe adresa de e-mail cristina.dulgheru@ceccarbuc.ro, până la data de 19.01.2022, ora 12.00, urmând ca persoanele selectate în urma transmiterii CV-urilor, să fie contactate pentru participarea la concurs.

            Concursul va avea loc în data de 21.01.2022, începând cu ora 10.00, la sediul CECCAR Filiala București din Intrarea Nestorei nr 4-6, sector 4, București și va consta într-o probă scrisă (întrebări din bibliografie) și o probă de verificare a competențelor de utilizare PC. Interviul va avea loc în aceeași zi, începând cu ora 12.00.

               

Bibliografia necesară

 

  1. Ordonanța Guvernului nr. 65/19 august 1994 privind organizarea activității de expertiză contabilă și a contabililor autorizați, republicată;
  2. Regulamentul de Organizare și Funcționare a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, republicat;
  3. Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile;
  4. Standardul profesional nr. 35 privind expertizele contabile;
  5. Codul etic național al profesioniștilor contabili.